Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Η Δική μου θάλασσα


Και ποιος δεν αγαπάει τη θάλασσα... Τα παιδιά φαίνεται να την αγαπάνε ακόμα περισσότερο. Μάλιστα οι μαθητές της Ε' τάξης του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ηλιούπολης μοιράστηκαν την αγάπη αυτή με τη δασκάλα τους. Εκείνη με τη σειρά της τα μοιράστηκε μαζί μας. Ε, τελικά εμείς τα βρήκαμε πολύ γλυκά και είπαμε να τα μοιραστούμε μαζί σας για να πάρετε κι εσείς μια γεύση θαλασσινής αθωότητας πριν ακόμα καν ανοίξει ο καιρός.


Σχοίνος
Στο Σχοίνο είναι η δική μου θάλασσα. Την είδα για πρώτη φορά πριν από 4 χρόνια.
Έχει απ΄ έξω της χαλίκια και μέσα της ήταν γεμάτη ζωντάνια!
Έχει ψαράκια, χταπόδια, βραχάκια, πέτρες βότσαλα κι αχινούς.
Από πίσω της υπάρχουν πολλά βουνά που βγαίνει το ηλιοβασίλεμα
Η παρέα μου κι εγώ θέλουμε να πάμε να την εξερευνήσουμε... όμως οι γονείς δεν μας αφήνουν. Έτσι παίζουμε στη στεριά βόλεϋ, ρακέτες κ.α..
Μέσα στο νερό παίζουμε πόλο, κυνηγιόμαστε και κάνουμε αγώνες.
Ψάχνουμε για κοχύλια και ψαρεύουμε.

Αυτή είναι ζωή!!!
Πόσο αγαπώ τη θάλασσα!
Ναυσικά


Λευκάδα
Όταν ήμουν μικρός πήγα με τους γονείς μου στο χωριό μου στη Λευκάδα. Πήγαμε σε μια πανέμορφη παραλία!
Τα καταγάλανα νερά με ηρεμούσαν! Το τοπίο δεν άρεσε μόνο σε εμένα αλλά και στην οικογένειά μου!
Εκείνη τη μέρα παίξαμε πάρα πολλά παιχνίδια και πέρασα πάρα πολύ ωραία!
Θα ήθελα να ξαναπάω γιατί ήταν η πιο ωραία μέρα της ζωής μου!
Αντρέας


Πόρος
Φέτος το καλοκαίρι θα πάμε διακοπές στο χωριό μου που βρίσκεται στον Πόρο. Ανυπομονώ να πάω εκεί για να παίξω με τους φίλους μου. Μα πάνω από όλα θέλω να δω την αγαπημένη μου θάλασσα!
Tην πρώτη φορά που την είδα ήμουν τεσσάρων χρονών. Την πρόσεξα και μου άρεσε πάρα πολύ! Τα βουνά με τα κυπαρίσσια από πίσω… ήταν όλα τέλεια!
Κάθε φορά που πηγαίναμε με τον αδελφό μου αμέσως μπαίναμε στη θάλασσα και περνούσαμε... ωραία! Κάναμε βουτιές απ΄ τους βράχους παίρναμε τις μάσκες μας και βλέπαμε το βυθό!
Αλλά το αγαπημένο μου είναι το πανέμορφο «γαλαζοπράσινο» χρώμα της!
Αυτή τη θάλασσα θα την έχω για πάντα στο μυαλό μου!
Δημήτρης


Αλμυρός – Πελοπόννησος
Μια φορά που κάναμε διακοπές στο χωριό μου πήγαμε σε μια θάλασσα που λέγεται Αλμυρός.
Αυτή η θάλασσα είναι έξω από την Καλαμάτα.
Την αντίκρισα όταν ήμουν έξι χρονών. Όταν φτάσαμε δεν ήξερα που βρισκόμουν! Ρώτησα τον πατέρα μου και μου είπε ότι είμαστε στον Αλμυρό!
Το μέρος έχει πολλά δέντρα, ξαπλώστρες, ομπρέλες, ωραίες παραλίες!
Παρέα μου είναι οι γονείς και τ΄ αδέρφια μου, οι θείοι μου και τα δυο μας ξαδέρφια.
Τα παιχνίδια στη θάλασσα είναι να σηκώνουμε ο ένας τον άλλο, να πετάμε… άμμο, να βρεχόμαστε!
Έχει…πλάκα, γιατί παίζουμε και γελάμε!
Παντελής


Ελαιώνας - Αίγιο
Η δική μου θάλασσα είναι στο χωριό της θείας μου! Είναι ένα παραθαλάσσιο χωριό κοντά στο Αίγιο που το λένε Ελαιώνα.
Πήγα για πρώτη φορά με τους γονείς μου και κατενθουσιάστηκα γιατί ήταν μια μεγάλη παραλία με βότσαλα και καταγάλανα νερά!
Όταν πηγαίνω για μπάνιο στη θάλασσα μου, μου αρέσει να βάζω τη μάσκα μου για να βλέπω τον καθαρό βυθό με τα πολύχρωμα ψάρια!
Κατά το μεσημεράκι ο Ποσειδώνας θυμώνει και η θάλασσα γεμίζει τεράστια κύματα. Τότε ευχαριστιέμαι τη θάλασσα μου ακόμη περισσότερο γιατί μου αρέσει να παίζω με τα κύματα!
Όλες οι θάλασσες μου αρέσουν πολύ, αλλά η αγαπημένη μου είναι η θάλασσα του Ελαιώνα και θέλω κάθε χρόνο ένα μπάνιο να το κάνω εκεί!!!
Υρώ

Μαθητές της Ε' τάξης του 2ου Δ.Σ. Ηλιούπολης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου